reklama

Ika, Mika, politika s STV sa ľahšie dýcha...

...alebo Ako Slovač o verejnoprávnu TV prišla. A nie len Slovač o TV ale aj ja o môj blog na PRAVDE. To si už v dnešnej dobe človek ani poriadne zašpásovať nemôže. Tak trochu som tušil, že Slováci sú suchári, ale že nemajú radi iróniu, tak to teda nie. A možno ma odstavili preto, lebo som urazil samého veľkého čochvíľa trojjediného vodcu a to sa veru nerobí. No ale poďme pekne k dnešnej téme a tou je naša milá Estévéčka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Mal som po dlhšej dobe pár dní voľno a kedže sa vo svete dejú posledné dni veľké veci, Turci už nevedia čo od rozkoše, Český bratia si otvorili Aquapark priamo v centre Prahy, niekto vyniesol z červeného košiara, že sa chystá veľký vezír kandidovať na prezidenta hlavy štátu, tak reku zapnem si ja TV. Najprv som si prelistoval ponuku na nete a veril, že si niečo vyberiem, ale ako som vyberal tak som vyberal nič zaujímavé som nevybral a tak som išiel na blind. Taká TV Narkóza napríklad. V sobotu večer zapnem TV a Kung fu panda II. Zaspal som pri tom. Zobudim sa, TV ešte bežala, a na obrazovke stále Kung fu Panda II. No vravím si pekne dlhý film. Nedeľu som radšej strávil pekne na záhrade relaxom. Pondelok večer. Šumivé víno, potom nejaká Bujará krv nakoniec nejaký program o ľuďoch čo sa najprv nevedeli dožrať a teraz sa rozhodli pre zmenu hladovať. Tak som to prepol na TV Hnoj. Vežiak, Mama vyhoď ma konečne z domu, medzi tým nič reklama a zase Mama vyhoď ma z domu. Tak som sa nakoniec zameral na Estévéčku. A to nebudete veriť koľko je tam toho na pozeranie, no jedna báseň. Streda 5.6.2013. Hneď ráno športový servis, potom počasie, hneď za počasím som zistil, že nejaká Anna, neviem či náhodou nie Belousovová, má dve tváre. Po Anne prišla na rad Helena a tá ukázala svoje oči, správy a opäť športový servis, a zase počasie. Pozor. Od prvého počasia do druhého počasia ubehli už celé tri hodiny vysielania. Autosalón a po ňom si môžete vyskúšať svoje vedomosti. Čaká vás Duel a Bičan proti 5tim, nasleduje sila najväčia na svete Sila lásky, jedno oko nezostane suché pri televízoroch, správy, Dámsky klub a ledva ste si stihli dobehnúť pre nový kapesník už je tu zase Anna s dvoma tvárami a Sila lásky ďalší diel. Správy, počasie a pozor pozor prekvapenie ktoré by nikto z vás nečakal. Je tu opäť čas na súťaženie vážení a milí ovčania. Je tu Duel a za ním hneď Bičan ešte stále proti 5tim a aby sme nezabudli, že čo nového doma a vo svete, máme tu opäť správy a počasie a samozrejme športový servis. Už mi pomaličky začínajú klipkať oči, ale počkam ešte snáď ma niečo prekvapí. O 20:10 začína Honba za pokladom Nibellungov. Zaspávam. Zobudím sa pozerám na hodinky 0:40 a v TV? Nebudete mi veriť. Honba za klenotom Nibellungov a za honbou Helena a jej oči do Levoči a dvojnásobná Sila lásky dve časti po sebe. Že jaká romantika.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcete vedieť čo bude na programe dnes? 6.6.2013 ušetrím Vám čas presne to isté akurát večer namiesto honby bude Toskánska vášeň a Piráti, ktorí stratili vášeň. Ďalej už radšej nepokračujem lebo už sa nevládzem smiat. Toto všetko milí Slováci toto všetko vám za vaše koncesionárske poplatky pripravil veľavážený riaditeľ ujo Mika. No jednoducho radosť pozerať. Vrelo vám odporúčam milí a veľavážení ovčania Slovenskej republiky ak sa náhodou chcete stať nespojprávnymi zapnite si verejnoprávnu Estévéčku a užívajte si zábavu za vaše peniaze. Ak však naozaj nechcete prísť o rozum odporúčam vám vytrhnúť čo najskôr kábel zo steny a ísť sa prejsť smerom do Mlynskej doliny. Už 5 ty deň sa tam o nápravu snaží zopár vytrvalcov. Už piaty deň sa márne pokúšajú zohnať toho uja riaditeľa Miku a on na nich nemá čas, lebo asi vymýšla stále nejaké nové prekvapenia pre divákov, možno nejakú Annu s treťou tvárov a Helenine tretie oko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak Vám milí ovčania ozaj záleží na vašich peniazoch, ak vám ozaj záleží na vašej budúcnosti a budúcnosti vaších detí, ak vám ozaj záleží na tom, aby pri pozeraní programu v Estévéčke načisto neosprosteli, pridajte sa k tým odvážnym v Mlynskej doline.

Počkať? Že čo? Že vy TV vlastne vôbec nepozeráte? Áno? Tak mi potom prosím povedzte na kieho ďasa platíte tie koncesionárske poplatky!

P.S.: Dúfam ujo Mika, že som sa Vás týmto blogom nijako nedotkol lebo ujovia Róbertovia sa urazili a dali ma zablokovať na PRAVDA blogu. Tak verím, že sa mi to isté nestane aj tu :)

Odkaz na články o Róbertoch - http://jozefo.blog.pravda.sk/2013/05/30/s-robertom-na-vecne-casy-a-nikdy-inak/

SkryťVypnúť reklamu
reklama

http://jozefo.blog.pravda.sk/2013/05/21/ahoj-kali-tu-jozef-hlasim-polohu/

Pre odvážnych odkaz na stránku: OBČAN za DVERAMI v PRIAMOM PRENOSE STVhttps://www.facebook.com/events/327291747399034/

S pozdravom Jozefo :)

Jozef Oravec

Jozef Oravec

Bloger 
  • Počet článkov:  67
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ANO je ANO, NIE je NIE, všetko medzi tým je lož. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu